Bryllup på ramme Havlystpark

velkommen
jeg heter henriette
Jeg er fotograf på Romerike og min lidenskap er å lage minner for folk og fremtiden!
Er du som meg, liker du deg best bak kamera. Allikevel er det viktig at du også er med på bildene om din historie.
Ved hjelp av små oppgaver og aktiviteter underveis unngår vi de kleine, stillestående poseringene der dere skal se i kamera. Vi foreviger de øyeblikkene og følelsene dere aldri ønsker å glemme!
Og ikke vær redd – dere får den veiledningen dere trenger for å føle dere trygge.
ALLE kan få fine bilder av seg selv!

For en dag!! Fra mørkt regn, som virkelig satte stemningen -til sol sol sol!
Denne dagen på Ramme Havlystpark var vilt vilt fin! Grønne hager, gamle murvegger og en helt vill rød kjole som ga hele dagen og bryllupsbildene en filmaktig stemning.
Jeg elsker bryllup som føles litt som en editorial shoot, men fortsatt ekte og avslappet. Masse latter, fine blikk og rolige øyeblikk mellom alt som skjer!
Silje og Adrian hadde samlet sine store fine flokk og tok de med på en dag de aldri vil glemme!
Når bruden går inn til «Pirates of the Caribbean» spilt av Drøbak Musikkorps, i rød brudekjole -vet du at det blir en veldig unik dag!










Hvis dere ser etter en bryllupsfotograf som liker naturlige øyeblikk, stemningsfulle bilder og litt cinematisk/editoral uttrykk, så er dette akkurat den typen bryllup jeg elsker å dokumentere <3
Les mer om: bryllupspakkene mine.
På Ramme får man en helt unik kombinasjon av natur, arkitektur og kunstnerisk atmosfære -og jeg må si, så så gøy!!
Stedet er helt perfekt for editorielle bryllupsbilder med et eksklusivt uttrykk!





